آواي چكاوك

آواي چكاوك

جملات زيبا.طنز.عكس.عاشقانه ها

یه چیز خَعلی باحال :
از سنتون دو تا کم کنید ، حالا اگه عدد به دست اومده رو با دو جمع کنید به سنتون می رسین !

.

.

.

خرها زیاد هم خر نیستند !
بلکه موجودات وظیفه شناس خجالتی هستند که ” نه ” گفتن را نیاموخته اند . . . !

.

.

.

غصه هیچوقت سراغ من نمیاد ، هیچوقت ؛ در واقع هیچوقت نرفته که بخواد بیاد ، الانم اینجاست ، سلام کن به عمو !

.

.

.

لعنت ﺑﺮ ﻫﺮ چی ﻓﺎﺻﻠﻪ اس ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎ . . .
*

*

*
ﭼﺮﺍ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﻦ ﺑﺎﺱ ﺍﺯ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺁﺧﻪ ؟!
آخه چرا

.

.

.

هیچ لذتی بالاتر از این نیست که :
به بچه ۲ ، ۳ ساله بگی مامانتو گرگ خورد

.

.

.

به نظر من موبایلی که رو سایلنته :
-

-

-
باید یه کم شعور و معرفت داشته باشه گم نشه ، والا !

.

.

.

یکى از سوالات بنیادین بشر در طول اعصار این بوده که نفر قبلی دمپایى های دستشویی رو چجورى از پاش درآورده که موقع پا کردنش هر کدوم یه وره ؟
.

.

.

داشتم برنامه هاى مهم آینده م رو مرور میکردم !
از شما چه پنهون به جز مسواکى که تا دقایقى دیگه میزنم ، باقیش دور از دسترسه !

.

.

.

ﻣﻦ ﺍﮔﻪ میتونستم ﯾﻪ ﻣﯿﻮﻩ اختراع میکردم ﮐﻪ ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻧﺎﺭﻧﮕﯽ ﮐﻨﺪﻩ میشد ﻭ ﺗﻮﺵ ﻫﻢ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺜﻞ ﺍﻧﺎﺭ ﺑﺎ ﻧﻈﻢ ﻭ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﯾﮏ ﺟﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ !
.

.

.

جملات طنز
چایى نیازى به ابراز علاقه نداره ، خودش به عشق در نگاه اول معتقده

.

.

.

اینایی که زنگ میزنن از خواب بیدارت میکنن بعد میگن عه ببخشید خواب بودی ؟
*

*

*

دانشمندا هنوز در موردشون به نتیجه خاصی نرسیدن

.

.

.

یه روز هـم باید این سازنده ی جمله :
” گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی ” رو بیارن چار کیلو غوره بدن دستش
همه هم صبر کنن ، ببینم چه جوری میخاد حلوا درست کنه ؛ بعد همون دیگُ بکنی تو چشـاش با این جمله ساختنش

.

.

.

معضل اکثر جوانان ایرانی :
جوانی هستم بیست و پنج ساله که گوشی موبایلم به راحتی از جیبم درنمیاد ، چه کنم ؟

.

.

.

طنز نوشته
دیروز یه آهنگو اینقدر پُشت سر هم Play کردم ، خوانندهِ صداش گرفت

.

.

.

پسر عموم میگه :
رفتم خواستگاری
بابای دختره پرسید کجا کار میکنی ؟
گفتم شرکت اپل !
باخوشحالی پرسید دقیقا چه کاری اونجا انجام میدی ؟
گفتم اونجا اون سیباشونو گاز میزنم !
یارو مارو با لقد ( لغد ) ( لگد ) انداخت بیرون

.

.

.

الان یکی زنگ زده میگه :
چطوری پسره خوشتیپِ خوش اندامِ تو دل بروِ با نمکِ خواستنى ؟
نشونی هارو درست داد ، ولی شماره رو اشتباه گرفته بود

.

.

.

فندک چیست ؟
وسیله ای است برای روشن کردن سیگار که معمولا خراب نمیشود بلکه توسط دوستی از دوست دیگر دودره میشود . . .

.

.

.

دیشب خیر سرمون هوس تن ماهی کردم !
رفتم خریدم ۶۵٠٠ تومن فکر کنم توش پری دریایی باشه با این قیمت
.

.

.

گوشی ام رو گذاشتم رو Airplane Mode
از طبقه ۱۲ ام پرتش کردم تو هوا ، افتاد خورد و خاکشیر شد
نمیدونم این چه قابلیت مسخره ایه !
کار نمیکنه که . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیوشا ׀ تاریخ: یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khodaejaze.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com